söndag 14 november 2010

Fars dag

Klart att alla pappor ska ha en egen dag!
Lite oklart hur det ska firas. Här körde vi fika för min pappa och för Antons pappa.
Ännu mer oklart tycker jag att det är vad jag ska säga. Heter det grattis på Fars dag, eller är den kanske god eller glad? Trevlig?  Funderar vidare på det ett tag till men kan konstatera att dagen har varit både trevlig och god, trots förkylning.  

Anton har ju hittat båda fötterna och tar alltid tillfället i akt att hålla i fötterna och prata. Själv skulle jag nog tycka det var rätt läskigt om jag plötsligt upptäckte nya kroppsdelar men han verkar ha kommit över det och tycker mest att det är roligt. Han pratar glatt när han håller i dem.


Så här såg det ut på dagens skogspromenad. Anton ser ut som en lite nalle där han åker i sjalen, han verkar så liten när man bär honom i den. Inte alls som den stora kille han håller på att bli

1 kommentar:

  1. Åh så roligt att se att ni använder den.. =D
    Superfina bilder på dina killar!

    Ps. Vi överlämnandet av presenten till min Far blev det ett "öhm, umh, jaa.. på Fars dag"..

    SvaraRadera