söndag 18 december 2011

Läsa, lyssna, prata eller skriva?

I fredags befann jag mig i situation på ett webbmöte att jag kunde välja mellan att lyssna på vad som sades eller att kunna prata själv.
Ett rätt så enkelt val eftersom det liksom inte är någon poäng med att prata om man inte vet vad det pratas om (när nu alla andra faktiskt höll sig till ämnet). Men jag har hamnat i en något likande situation med bloggandet. Jag läser så mycket bloggar så jag hinner inte skriva något själv.
Kanske skulle jag hinna skriva mer om jag blev mindre inspirerad, men det är ju svårt. Så just nu så läser jag och inspireras. Det bakas en hel del och massor av konstiga projekt påbörjas, en del i tanken och en del mer påtagligt.
Just nu lever jag även i en värld som ger mig massor med vackra och tänkvärda citat från alla möjlig håll.
Min favorit just nu:

Nothing is impossible the word itself says i'm possible
Detta sagt av undersköna Audrey Hepburn.

Glad fjärde advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar