fredag 26 augusti 2011

En glad skit

Jag är mamma till ett glatt dagisbarn!
Som visserligen skrek som besatt när jag skulle gå idag. Först vinkade han glatt men sen ville han inte släppa kramen. Då gör det ont i ett ovant mammahjärta.
När jag sen skulle hämta var det världens gladaste kille, med köttfärssås upp till öronen. De hade minsann lekts i en vattenhink och varit nemas problemas så fort mammsen försvann runt knuten.

Vad oändligt glad jag är att vi har honom på det dagis vi har. Med fantastiska fröknar och andras underbara ungar. Där de förstår att kråkan är typen som vill kissa på toaletten fastän han är liten och att man får leka sig plaskblöt i en hink med vatten, det är ju det som är meningen.

Jag vill också gå på dagis!

1 kommentar:

  1. Gar han redan pa dagis? Shit, vad tiden gar fort...
    Minns det som en oerhort harlig period i livet, har manga starka minnen fran dagis.
    Skont att han trivs bra, aven om det knep i hjartat!

    SvaraRadera